Jak robić zakupy w LaPuella.pl?
Zakupy w LaPuella.pl są szybkie, wygodne i bezpieczne. Poniżej znajdziesz instrukcję krok po kroku, jak złożyć zamówienie, a także odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z procesem zakupowym.
1. Wybierz interesujące Cię produkty
Skorzystaj z menu głównego lub wyszukiwarki, aby znaleźć produkt, którego szukasz. Możesz przeglądać ofertę według kategorii (np. szczotki do włosów, akcesoria, szampony do włosów) lub skorzystać z filtrów dostępnych na stronach kategorii, aby zawęzić wyniki.
Na stronie produktu znajdziesz szczegółowy opis, zdjęcia oraz informacje dotyczące ceny i dostępności.
2. Dodaj produkt do koszyka
Kliknij przycisk „Do koszyka”, jeśli chcesz kupić wybrany produkt. Po dodaniu do koszyka możesz kontynuować zakupy lub przejść bezpośrednio do realizacji zamówienia, klikając ikonę koszyka w prawym górnym rogu strony.
W przypadku produktów, które oferowane są w różnych wariantach (np.: meble fryzjerskie, farby do włosów, nożyczki fryzjerskie), konieczne będzie wybranie odpowiedniej wersji produktu.
3. Sprawdź zawartość koszyka
W koszyku możesz:
-
zmienić liczbę sztuk danego produktu,
-
usunąć produkt z listy,
-
dodać kod rabatowy (jeśli taki posiadasz),
-
zobaczyć łączny koszt zamówienia (wraz z ewentualnym rabatem).
Kliknij „Przejdź do kasy”, aby rozpocząć składanie zamówienia.
4. Podaj dane do wysyłki
Możesz złożyć zamówienie jako:
-
gość, bez zakładania konta,
-
zarejestrowany użytkownik, logując się na swoje konto (dzięki temu masz dostęp do historii zamówień, możesz szybciej robić zakupy i korzystać z rabatów lojalnościowych).
Wypełnij formularz z danymi:
-
imię i nazwisko,
-
adres e-mail (na który otrzymasz potwierdzenie zakupu),
-
adres dostawy,
-
numer telefonu (dla kuriera i paczkomatu).
Jeśli chcesz otrzymać fakturę pamiętaj o zaznaczeniu opcji "Chcę otrzymać fakturę zamiast paragonu" i podaniu niezbędnych danych. Bez tych informacji przy składaniu zamówienia wystawienie dokumentu nie będzie możliwe.
5. Wybierz metodę dostawy
W LaPuella.pl oferujemy wygodne formy dostawy:
-
InPost Paczkomaty 24/7 – odbiór w paczkomacie,
-
Kurier InPost – dostawa bezpośrednio do Twojego domu.
Koszty dostawy są widoczne przy wyborze formy dostawy. Dla zamówień od określonej kwoty obowiązuje darmowa dostawa (o szczegóły zapytaj lub sprawdź stronę informacyjną RABATY w sklepie).
Zamówienia na meble i duży sprzęt realizujemy przy współpracy z firmami kurierskimi wyspecjalizowanymi w przewozie przesyłek wielkogabarytowych, aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa podczas transportu.
6. Wybierz metodę płatności
Oferujemy bezpieczne i szybkie płatności poprzez:
-
Przelewy24 (P24) – płatność BLIK, przelew online, Google Pay, Apple Pay, karta płatnicza lub płatność ratalna
-
Pobranie - zapłata przy odbiorze zamówienia
-
Tradycyjny przelew bankowy (realizacja zamówienia po zaksięgowaniu wpłaty).
7. Potwierdź zamówienie
Po wypełnieniu wszystkich danych kliknij „Złóż zamówienie”. Jeżeli wybrałeś płatność poprzez Przelewy 24 zostaniesz przekierowany do odpowiedniego systemu transakcyjnego.
Na podany adres e-mail otrzymasz:
-
potwierdzenie złożenia zamówienia,
-
potwierdzenie płatności (jeśli dotyczy),
-
informację o nadaniu paczki wraz z numerem śledzenia.
Dodatkowe informacje:
Czy muszę mieć konto, żeby złożyć zamówienie?
Nie, zakupy możesz zrobić jako gość. Jednak rejestracja konta daje dodatkowe korzyści:
-
dostęp do historii zamówień,
-
szybsze zakupy przy kolejnych wizytach,
-
dostęp do ofert specjalnych dla stałych klientów.
Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie?
Tak, skontaktuj się z nami jak najszybciej po złożeniu zamówienia:
📧 [email protected]
Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze spakowane, możemy je zmodyfikować lub anulować.
Czy mogę zwrócić produkty?
Tak, masz 14 dni na zwrot bez podania przyczyny. Szczegóły znajdziesz w zakładce Reklamacje i zwroty.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami:
📧 sklep@lapuella.pl
📱 Instagram: @lapuella.pl